Verzenden met PostNL , DHL of DPD
Verzending binnen Nederland: € 3,95 per order.
Vanaf € 40 gratis.
Verzending naar België: € 5,95 per order.
Vanaf € 50 gratis.
Bestellingen op werkdagen tot 16.00 uur geplaatst met AfterPay (en betaald) met iDEAL of PayPal, worden de volgende werkdag al geleverd met PostNL,DHL of DPD.
De leveringsbetrouwbaarheid van PostNL is 96% binnen 24 uur. |
Besteld op | Tijdstip | Bezorgd op |
Maandag | voor 16.00 | Dinsdag |
Dinsdag | voor 16.00 | Woensdag |
Woensdag | voor 16.00 | Donderdag |
Donderdag | voor 16.00 | Vrijdag |
Vrijdag | voor 16.00 | Zaterdag |
Zaterdag | Dinsdag | |
Zondag | Dinsdag |
Herroepingsrecht
Bij aankoop van onze producten heeft u de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende ten minste veertien dagen.
Retourenbeleid/omruilen voor een andere maat
– Stuur een e-mail naar support@nextdayshop.nl zodat wij uw zending verwachten.
– Vermeld in het onderwerp van uw e-mail het ordernummer.
– Verpak, indien mogelijk in originele verpakking, de ongedragen en onbeschadigde artikelen;
– Adresseer de zending aan NextDayShop webwinkel , Clarenburg 9, 3834BC Leusden
– Zodra wij de zending hebben ontvangen nemen wij contact met u op.
– U kunt eventueel het artikel omruilen.
De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt( moment van ontbinding). De terugbetaling is kosteloos voor de consument. Als de consument heeft gekozen voor een duurdere methode van levering dan de goedkoopste standaardlevering, hoeft de ondernemer de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet terug te betalen.
NextDayShop Webwinkel rekent binnen Nederland 3,95 verzendkosten met Track & Trace – vanaf € 40 worden de orders gratis bezorgt.
Het retourneren van de producten zijn voor kosten van de koper. U kunt zelf kiezen via welke bezorgdienst u wilt retourneren. Een indicatie van de retourkosten is brievenbuspost € 3,32/€4,25 en pakketpost € 5/€ 6,95.
Klachtenprocedure
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. U kunt mailen naar:
support@nextdayshop.nl
Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken
en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Modelformulier voor herroeping
(dit formulier alleen invullen en terugzenden wanneer u de overeenkomst wilt herroepen)
Omtrent het herroepingsrecht.
De consument kan de koop binnen 14 dagen ontbinden en heeft vervolgens nog 14 dagen de tijd om het product daadwerkelijk terug te zenden. Daarnaast dient de webshop een door de wetgever verstrekt modelformulier aan te bieden waarmee de consument van zijn koop kan afzien. De consument is niet verplicht het modelformulier in te vullen. De consument kan ook op andere manieren de overeenkomst ontbinden.
Voor 16.00 uur besteld is dezelfde dag verzonden (ma/vr) *** Betalen via iDeal, PayPal, overboeken *** Verzendkosten € 3,95 – GRATIS vanaf € 40